مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟
نوشته شده توسط : admin

مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟ مبل ها امروزه در تنوع بسیار زیادی تولید شده اند و هر یک از آن ها دارای ساختار و طراحی متفاوتی هستند ، اما جدا از مبل های ابری و چوبی دیگر مبل های شرکتی نیز طراحی و تولید شده اند که آن ها را با نام های مبل شنی و مبل بادی می شناسیم ، اما این مبل ها نیز ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث شده مبل ها تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند . و اما هدف اصلی از ارائه این مطلب بررسی دو مبل شنی و مبل بادی می باشد تا کاربران و مشتریان گرامی بتوانند با مطالعه آن به ویژگی ها و خصوصیات این دو مبل پی ببرند تا با اطلاعات کافی اقدام به خرید مبل شنی یا مبل بادی خود کنند . این دو مبل شباهت هایی با یکدیگر دارند که در ابتدا قصد داریم تا آن ها را بیان کنیم . این مبل ها یعنی مبل شنی و بادی هر دو برای نشستن طراحی شده اند و کارایی آن ها یکسان است ، اما تفاوت عمده ای که این دو مبل با مبل های چوبی و یا ابری دارند وزن بسیار سبک آن هاست ، این محصولات بر خلاف مبل های چوبی کاملا پرتابل و قابل حمل می باشند علت این سبکی نیز نوع طراحی و اجناس استفاده شده در ساخت مبل های فوق می باشد . اما در ادامه با توجه به ویژگی های گفته شده می توانید جواب سوال ” مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟ ” را بگیرید .

مبل شنی

مبل های شنی از نمونه محصولات شنی با ساختار متفاوت می باشد ، این محصول از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که به ترتیب رویه ( پوسته ) ، آستری و محتوای شنی می باشد ، رویه یا پوسته مبل های شنی عموما از جنس پارچه می باشد و اغلب از پارچه های درجه یک تولید می شوند .از بهترین پارچه هایی که برای ساخت مبل های شنی توسط شرکت های تولید کننده استفاده می شود پارچه هایی چون مخمل ، خزدار ، لی ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پلی اتیلن ، پلی استر و … استفاده می شود ، هر یک از این پارچه ها ویژگی های خاص خود را دارد به طور مثال پارچه هایی چون پارچه خزدار و مخملی از لطافت بسیار بالایی برخوردار می باشد و استفاده از آن برای فرد می تواند خوشایند باشد . اغلب این جنس به دلیل خاصیت خزدار و جیر مانند خود می تواند در برابر عرق کردن بدن جلوگیری کند .

پارچه هایی چون لی و کتان نیز زیبایی منحصر به فردی را دارند و استفاده از آن ها می تواند باعث زیبا تر شدن مبل شنی شما شود . و اما مبل های شنی که از پارچه های چرمی ساخته می شوند علاوه بر زیبایی خاص و جذابی که دارند می توانند در برابر ضربه و فشار و … مقاوم باشند . لازم به ذکر است که تمامی پارچه هایی که برای رویه یا همان پوسته مبل های شنی استفاده می شود در برابر ساییدگی مقاوم است . و اما محتوای شنی این محصولات از فیبر ها یا همان یونولیت ها تشکیل شده است ، یونولیت از نمونه اجناس مرغوب با خاصیت اسفنجی می باشد که می تواند با انعطاف پذیری بالای خود موجب نرم شدن سطح مبل شنی شود ، لازم به ذکر است که یونولیت هایی که در ساخت مبل های شنی استفاده می شود به صورت خرد شده یا شن شده می باشد تا بدین صورت انعطاف پذیری و حالت پذیری آن دو چندان شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟   .......:::::::





:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: